الثلاثاء، 21 أبريل 2009


بحبها لشخصيتها حبيتها اصل حبيبتي حنينه بتخاف عليه من الهوامن غير ما اشوفها خطفت قلبي بقالنا سنين مرتبطين عايشين في هنا ايام وسنين في عيد الحب جبتلها هديه قلب احمر وورده هديه قولتلها نفسي اقابلك املي عنيه منك اسمع صوتك واغني مكفايه كلام عل النت خديلي معاد من ابوكي ولو قرده هنتجوزوكي اصل انا حبيتك بعقلي وفكرك زي فكري قالتلي هقول لبابا وفضلت احلم بالخطوبه وانا ماسك ايد حبيبتي واتمختري ياحلوه يازينه وتاني يوم كلمتني قولتلها ابعتيلي صورتك نفسي اشوفك يااميرتي رفضت وزعقتلي قلبي من الفرحه زقطط اصلها محترمه جدا ومن عيله اكيد محافظه وقلت بس هي دي ومش هتجوز الادي اصل هي البنت دي اللي خطفت قلبي ده ولقيتها بتديني معاد وبتقولي بابا هيستناك ومن عل الحبل خدت هودومي اكوي واحلق واظبط ليومي وفضلت احلم بالفرح النهارده فرحي ياجدعان عايز كله يبقى تمام وهتجوز .... هتجوزوفضلت احلم بشكلها وصوتها ويا همسها وواخد سلك النت في حضني مهو ده اللي قربني بحبيبتي وبسرعه نهاري شقق فتحت ايميلي بسرعه لقيته اوف لاين مكتوبلي ده اكيد من حبيبتي صحيت قابلي ووحشتها وبسرعه بفتحه وانا مشتاق وقلبي مزقطط من الاشواق لقيت رساله مكتوبلي فيها تعيش وتاخد غيرها يافنان انا احمد ابن الجيران

ليست هناك تعليقات: